Hej!  Generalforsamling 2005

17. februar 2005.

Så lykkedes det at få afviklet den årlige generalforsamling, under Kai`s kyndige vejledning, alt blev vedtager, Formandens beretning, Kasserens regnskab og vi fik gennemført de valg som vi skulle, samtidig justerede vi antallet af bestyrelsesmedlemmer så det passer bedre til at vi kan få det optimale ud af medlemsskaren, vores love / vedtægter har efterhånden fungeret i en del år og trængte til en grundig opjustering, dette lykkedes også så vi ( bestyrelsen ) har nu fået en bedre værktøj til at kører klubben videre i den ånd som den fortjener.

Hvis jeg ikke har fået fortalt det før er der lykkedes igen af komme på nettet oppe fra klubben takke være beredvillighed fra ungdomsklubben, vi har fået indledt et godt og konstruktivt samarbejde med dem igen og det  venter jeg mig en del af de kommende år, b.la derfor trængte vores love / vedtægter til en mindre justering.

Vi fik også vedtaget at vi igen skal deltage i den årlige Fieldday, men vi komme nok til at finde et andet sted at være da vores værter fra sidste år går rundt i salgstanker men vi må se hvor langt de når :0) med denne handling eller må vi ud og fri til andre ;o).

Til slut vil jeg godt reklamerer meget for det program som OZ9PV Poul og OZ6BP Bent er i gang med at få sat på skinner, de 2 herre vil give os en indføring omkring PIC prosessore fra bunden så vi alle, også jeg skulle have en chance for at følge med J, vi finder nok en alternativ da ” Mandag ” til dette spændende arrangement  men det får i besked om senere alt i alt regner jeg med at vi med de tiltag vi har taget og fået gennemført går et spændende år i møde så mød frem og vær med så i skaber rammerne omkring det der skal ske.

Efter generalforsamlingen ser sammensætningen omkring bestyrelsen således ud :

Suppleant : OZ1KXX Tage.