Hej!  Generalforsamling 2008

26. februar 2008.

Tid er relativt sagde Einstein. Jeg synes nu at den efterhånden går temmelig stærkt! Der er desværre sket en del siden sidst, vi er nået op på at mangle 2 kendte ansigter i vores midte. Godt nok ved vi alle hvad det ender med, men jeg synes det er gået meget stærkt siden sidst. Vi har nu også oplevet positive ting. Vores årlige Fieldday er blevet afviklet, og jeg synes selv, at det er en meget rutineret enhed, der afvikler denne opgave. Vi kan jo altid ønske os nogle flere point, men på den anden side har vi et dejligt socialt samvær under denne aktivitets test, så jeg håber på forsamlingens samtykke til, at dette vil foresætte også i år !. Der har jo desværre lydt ting om at vi skulle flytte, men endnu er vi heldigvis blevet forskånet, men det har fået os til at indse, at en oprydning er nødvendig, så vi ikke bliver taget med bukserne helt nede om hælene !, så en tak til Poul Riber for at han tager en trailer med, så vi kan slippe af med ” overskuddet ”.  Jeg håber at det foresætter, samt at vi så er så mange, at vi kan få slæbt det ned til traileren. Det er tungt kan jeg forsikre for!. I det daglige er der en stor hjælp at hente når de der småproblemer dukker op, lige lidt pc haløj der skal klares - tak til Allan, lidt praktiske ting omkring radio etc. - tak til Bent, et regnskab der skal laves - tak til Jens, et regnskab der skal revideres - tak til Bent M., noget praktisk der skal klares - tak til Poul, ja jeg kan blive ved, men uden det sammenhold som I derved udviser kan en klub som denne her slet ikke køre. Jeg håber på et lige så stort sammenhold i 2008, som I hidtil har udvist ! Med hensyn til vores torsdagsåbent har vi diskuteret det, men som Jens sagde sidst, så må vi regne med, at der er flere der holder øje med os, end vi regner med, f.eks. kommunen. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg føler stolthed, når jeg i en eller anden forsamling kan nævne, at vi nok er en lille klub, men vi holder altså åbent 2 gange om ugen. Der bliver kikket, kan jeg fortælle ! J Vi har mange ønsker om, hvad der skal ske, men vi må nok prioritere og tids sætte lidt mere, for at vi også kan nå at få klaret alle de ting, vi gerne vil, så de også bliver ført ud i livet !Men til slut atter en gang tak til alle, og I hænger atter på den i det år vi er kommet ind i !

OZ1DZO Rasmus

Efter generalforsamlingen ser sammensætningen i bestyrelsen således ud :